Utrechtse VvE Beheerder
Wanneer men geen tijd heeft voor het beheren van complexen kan de Utrechtse VvE Beheerder het voor u overnemen. Met de diensten van de Utrechtse VvE Beheerder kan men ervoor zorgen dat de uiteenlopende taken uit handen worden genomen van de leden waardoor deze ademruimte krijgen. Bovendien werkt het niet alleen verlichtend op de werkdruk, maar het geeft tevens een professionele draai aan het beheer.
Al de medewerkers van de Utrechtse VvE Beheerder zijn namelijk zeer ervaren met het beheren van panden en gebouwen. Elk heeft zijn of haar eigen specialisatie waardoor deze op elk gebied op een specifieke wijze ingezet kunnen worden. Mocht men dus een functie open hebben staan of wenst men het volledige bestuur uit handen te geven, omdat men er geen tijd of energie voor heeft, laat het dan over aan de Utrechtse VvE Beheerder.
Beheer op ieder niveau
Als Utrechtse VvE Beheerder leveren we beheer op ieder niveau. Of het nu gaat om secretariële taken waarbij leden moeten worden geregistreerd en de zaken rondom het appartementsrecht moeten worden verzorgd. Ook zal de algemene ledenvergadering worden gepland en uitgewerkt door deze persoon. De stukken worden opgesteld en verstrekt. Het wordt bijgewoond, voorgezeten of er worden notulen gemaakt. Naast secretarieel beheer is er het financiële aspect dat in goede banen moet worden geleid. De debiteuren- en crediteurenadministratie zal moeten worden geregeld. Het incasseren en beheren van ledenbijdragen valt daar ook onder. Begrotingen opstellen en de jaarstukken maken valt ook onder het financieel beheer. De Utrechtse VvE Beheerder levert al dit soort services.
Onderhoud van de complexen
Het onderhoud van de gebouwen en complexen kan niet worden vergeten. Ook dit doet de Utrechtse VvE Beheerder. Het afsluiten van onderhoudscontracten en het controleren ervan valt daaronder. En zo zullen er meldingen worden gemaakt van de technische faciliteiten en de gemeenschappelijke ruimtes. Voor deze taken kan de Utrechtse VvE Beheerder worden ingezet.