Het mooiste relatiegeschenk
Consumenten hebben meer keuze dan ooit als het gaat om de producten en diensten die ze kopen. En die keuze eindigt niet wanneer ze een contract met u ondertekenen. Het behoud van klanten is cruciaal voor een duurzame groei van het bedrijf.
Maar hoe bestrijdt u de concurrentie en laat u uw klanten zien hoeveel u om hun bedrijf geeft? Naast een fantastisch product en een uitstekende klantenservice is het antwoord natuurlijk geschenken.
Weet u niet zeker waar u moet beginnen? Deze tips helpen u elke keer weer om het perfecte cadeau te kiezen:
Personaliseer uw geschenken: Bestel geen 30 wijn van de maandabonnementen en stuur ze naar al uw klanten – zelfs de twee die niet drinken en degene die u al meerdere malen heeft verteld hoezeer ze van bier houden. Overweeg uw kampioensgeluk en hobby’s, en breng een geschenk mee dat voor hem of haar van betekenis is.
Overdrijf het niet: Als uw klant $200 per jaar voor uw product/dienst betaalt en u hen een $300 koffiezetapparaat stuurt – dat is overdreven. Bewaar geschenken in verhouding tot de hoeveelheid die het bedrijf van een klant met u besteedt om ervoor te zorgen dat niemand zich ongemakkelijk voelt over het geschenk.
Denk buiten de feestdagen om: Laat geschenken niet degraderen naar de vakantieperiode. Stuur het hele jaar door tekenen van waardering. Door buiten december cadeautjes te sturen, voorkomt u dat u verdwijnt in een menigte van geschenkmanden in de pauzeruimte, die helaas in hun cellofaan zitten. Bovendien zijn cadeaus bedoeld om je klanten te laten zien dat je de hele 12 maanden om hun bedrijf geeft, en niet alleen als ze in aanmerking komen voor een jaaroverzicht. Hoewel kerstpakketten veel gebruikt worden, zijn er nog tal van andere mogelijkheden.
Een uniek relatiegeschenk vind je eenvoudig bij Supreme relatie geschenken. Door het grote aanbod en snelle levertijd zijn er al veel bedrijven jou voor gegaan. Bekijk hier de website van Supreme relatiegeschenken en bestel vandaag nog het beste relatiegeschenk!